Γνωρίστε μας και θα μας εμπιστεφθείτε!

Πώς θα κάνεις πιο παραγωγική την κάθε σου ημέρα

/, Life Coaching, Νέα/Πώς θα κάνεις πιο παραγωγική την κάθε σου ημέρα
shutterstock-425247190_as9d

Με αυτά τα 8 tricks θα είναι πιο σωστό το carpe diem της καθημερινότητάς σου.

Καλώς ή κακώς, έχουμε μόλις 24 ώρες καθημερινά στη διάθεση μας για να «τα βγάλουμε πέρα». Αυτό που ξεχωρίζει τους επιτυχημένουςανθρώπους από όλους τους υπόλοιπους, είναι ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να ξοδεύουμε τις ώρες αυτές.

Ξοδεύουμε τόσες πολλές ώρες καθημερινά στο κινητό μας -συγκεκριμένα στα social media- όταν θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλα πράγματα. Να εργαστούμε σκληρά για να κερδίσουμε μία προαγωγή. Ή να ξεκινήσουμε ένα νέο χόμπι. Θυμήσου πως κάθε λεπτό που ξοδεύεις βλέποντας μία βλακεία στο YouTube που έγινε viral, είναι χρόνος τον οποίο δεν μπορείς να τον φέρεις πίσω.

Ιδού μερικές λύσεις για να κάνεις την ημέρα σου όσο πιο παραγωγική γίνεται.

Βάλε το κινητό σε airplane mode

Αν μέχρι τώρα πίστευες πως η συγκεκριμένη λειτουργία είναι μόνο για όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο, καιρός να αναθεωρήσεις. Το airplane mode είναι ό,τι πρέπει για να χαλαρώσει το κεφάλι σου. Μπλοκάρει κλήσεις, μηνύματα, ειδοποιήσεις από social media και emails. Και κάπως έτσι έχεις την ευκαιρία να γίνεις ένας μικρός Βούδας και να μείνεις στην ηρεμία σου.

Μην διστάζεις να πεις και κανένα «όχι»

Στον συνάδελφο. Στον προϊστάμενο. Στη μάνα σου στο τηλέφωνο. Όχι επειδή έχεις κάτι προσωπικό μαζί τους, αλλά απλούστατα επειδή συνειδητοποιείς πως οι δυνάμεις σου δεν αντέχουν για παραπάνω. Ακούγεται τεμπέλικο αλλά στην ουσία δεν είναι. Αν αναλάβεις πιο πολλά απ’ όσα μπορείς ν’ αντέξεις, το πιθανότερο είναι να μην τα κάνεις σωστά. Βάλε σε τάξη τις εργασίες σου, έτσι να μπορείς να λες «ναι» αλλά και «όχι» όταν πρέπει.

Μην παραμελείς την πρωινή προπόνηση

Και όχι μόνο για να παραμένεις σε φόρμα. Σύμφωνα με τη Mayo Clinic, η πρωινή γυμναστική βοηθά το καρδιαγγειακό σου σύστημα να δουλεύει πιο αποδοτικά, δίνοντας σου την απαραίτητη ενέργεια για να ανταποκριθείς στις προκλήσεις της ημέρας.

Χρησιμοποίησε συγκεκριμένα apps για να οργανωθείς καλύτερα

Υπάρχουν -εκεί έξω στο Internet- προγράμματα που θα βοηθήσουν να ιεραρχήσεις σωστά τις ημερήσιες «αγγαρείες» σου. Ρίξε μία ματιά σε εφαρμογές όπως το Trello, το Jing και το IFFT. Το καθένα έχει ξεχωριστές λειτουργίες που θα κάνει το πρόγραμμα της ημέρας ευκολότερο. Ωστόσο μην «γεμίσεις» την οθόνη με εφαρμογές, γιατί θα ξεκινήσεις να φλερτάρεις με το άγχος.

Χρησιμοποίησε το ημερολόγιο σου για θέματα εκτός δουλειάς

Μία διαδικασία που θα σου φτιάξει την ψυχολογία. Αν έχεις κανονίσει καφέ με έναν φίλο ή μπίρες με τους κολλητούς σου, ή σινεμά ή θέατρο, μην σπάσεις το κεφάλι σου για να θυμηθείς το «πότε». Σημείωσε τα στο χειρόγραφο ή στο ηλεκτρονικό σου ημερολόγιο και άφησε το ίδιο να στο θυμήσει όταν έρθει η ώρα. Θα είναι μία ευχάριστη έκπληξη.

Κράτα το γραφείο συμμαζεμένο

Όχι μόνο για να μην χάνεις χαρτιά και άλλα πράγματα που βρίσκονται πάνω του, αλλά επειδή θα μειώσει το άγχος και την ένταση μέσα στην ημέρα. Το τακτοποιημένο γραφείο δίνει -ακόμα και σε σένα τον ίδιο- την αίσθηση ότι όλα είναι υπό έλεγχο. Ακόμα και αν δεν είναι, θα μπορέσεις να τα αντιμετωπίσεις με μεγαλύτερη συγκέντρωση.

Κλείσε την τηλεόραση

Χωρίς υπερβολές, μία έρευνα αναφέρει πως ξοδεύουμε 9 χρόνια από την ζωή μας για να βλέπουμε τηλεόραση. Η ίδια έρευνα, αναφέρει ότι ξοδεύουμε άλλα 10,3 χρόνια για να δουλεύουμε. Αν ξόδευες τις ώρες που βλέπεις τηλεόραση σε κάτι πιο παραγωγικό, ίσως σήμερα να ήσουν εκατομμυριούχος. Αν πάλι δυσκολεύεσαι να την κλείσεις, επέλεξε να δεις κάτι που δεν θα σου «κλείσει» και τον εγκέφαλο.

Ξεκίνα την εβδομάδα σου από το βράδυ της Κυριακής

Οπωσδήποτε, κανείς μας δεν θέλει να χαλάσει το τελευταίο βράδυ του ΣουΚου. Προσπάθησε ωστόσο να αφιερώσεις 2 περίπου ώρες, καταγράφοντας όλα όσα έχεις να κάνεις για την εβδομάδα που έρχεται. Θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το πιθανό άγχος και να ανταποκριθείς με μεγαλύτερη συγκέντρωση στις αρμοδιότητες που έρχονται. Η σωστή εβδομάδα, θέλει και σωστή οργάνωση.

Πηγή: http://gr.askmen.com/