Έξι χρόνια στον χώρο των ασφαλίσεων η εταιρεία είναι έτοιμη για μεγαλύτερα πρότζεκτ. Ποιος είναι ο αυτοδημιούργητος ιδρυτής της Κωνσταντίνος Φωτόπουλος.

Το 2012, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την ελληνική οικονομία, ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος αποτολμά, κατόπιν διεξοδικού στρατηγικού σχεδιασμού, την ίδρυση της DAEDALUS. Το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία και πολύ σύντομα η εταιρεία συμπεριλαμβανόταν ανάμεσα στις πιο δυναμικά εξελισσόμενες της χώρας.

Ξεκινώντας από το Μαρούσι, όπου αριθμούσε περί τους πέντε συνεργάτες, βρίσκεται πλέον στο Νέο Ηράκλειο και μετράει περισσότερους από εξήντα. Βασιζόμενοι στην πολυετή πείρα στην ασφαλιστική αγορά του Διευθύνοντα Συμβούλου και ιδρυτή της εταιρείας κυρίου Κωνσταντίνου Φωτόπουλου, η Daedalus στελεχώθηκε με συνεργάτες που έχουν άριστη γνώση στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης. Είναι εξειδικευμένοι στη δημιουργία υπηρεσιών, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό πελάτη.

Με πολυάριθμους συνεργάτες σε 925 περιοχές και πάνω από 20.000 ευχαριστημένους πελάτες σε όλη την Ελλάδα η εταιρεία έχει αποδείξει μετά από οχτώ χρόνια επιτυχίας πως όχι μόνο είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της αλλά και να δημιουργεί συνεχώς νέα, καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα ώστε να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και καλύψεων στους εν δυνάμει αλλά και στους πιστούς πελάτες της.

Το όνομα της εταιρείας προέκυψε τυχαία. Όπως εξηγεί ο κ. Φωτόπουλος η αρχική σκέψη ήταν το όνομα «Ίκαρος», αλλά τελικά προτιμήθηκε ο πατέρας «Δαίδαλος» ως μέγας αρχιτέκτονας. Το όραμα της εταιρείας είναι να γίνει κάτι σαν μπουτίκ προϊόντων. Δηλαδή πολλά προϊόντα στον ίδιο όμιλο.

Η χειρότερη στιγμή της Daedalusήταν το 2016. Ζητήματα οικονομικής και νομικής φύσεως χρειάστηκαν λεπτούς χειρισμούς. Καλύτερη περίοδος το τελευταίο εξάμηνο του 2019 με την είσοδο νέων μετόχων. Πλέον η εταιρεία δρομολογεί σημαντικές εξελίξεις για τα ελληνικά δεδομένα. svg%3E

Στον ιδρυτή της Daedalus αρέσει να βάζει στοιχήματα με τον εαυτό του. Τα δύο τελευταία πάντως τα έχασε: «Είχα πει πως αν δεν τα πετύχω δεν θα κάνω διακοπές ούτε καν ένα μπάνιο στη θάλασσα. Έχασα και το… πλήρωσα. Ούτε το ποδαράκι μου δεν έβαλα στο νερό».

Ένας ασφαλιστής εν έτει 2020 δεν πρέπει μονάχα να συμβιβαστεί με την ιδέα της σκληρής και επίμονης εργασίας, αλλά και με την αναγκαιότητα της συνεχούς μελέτης πάνω στο αντικείμενο. «Παλιότερα η δουλειά μας ήθελε περισσότερο τρέξιμο, πλέον θέλει περισσότερο διάβασμα», εξηγεί ο διευθύνον σύμβουλος της Daedalus. svg%3E

«Κάποτε μου έδεναν τις γραβάτες από την προηγούμενη μέρα»…

Ο κ. Φωτόπουλος γεννήθηκε στους Αγίους Αναργύρους και όπως παραδέχεται πέρασε δύσκολα χρόνια, σε δύσκολες περιοχές, συνθήκες όμως που τον έκαναν πολύ σκληρό και έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της ζωής. Από μικρός ήθελε να έχει κάτι δικό του. Έστω κι αν αυτό, όπως λέει, ήταν ένα ιγκλού με παγωτά! Στα 18 του χρόνια δοκίμασε την τύχη του ως ιδιοκτήτης νυχτερινού καταστήματος στην περιοχή της Πετρούπολης. Ενάμιση χρόνο έπειτα, ένα κόλπο του πατέρα του, έμελλε να αλλάξει για πάντα τη ζωή του.

Διαβλέποντας για τον γιο του ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον στον χώρο των ασφαλίσεων, προσποιήθηκε τον βαριά άρρωστο και του ζήτησε μια τελευταία χάρη. Να δοκιμάσει να γίνει ασφαλιστής. «Με κορόιδεψε, αλλά πέτυχε τον στόχο του. Του έκανα τη χάρη και τελικά δεν μετάνιωσα ποτέ.

svg%3E

Τα χρόνια των ατελείωτων χιλιομέτρων στους δρόμους, για να κλείνω ασφάλειες, ήταν τα ωραιότερα της ζωής μου», τονίζει ο κ. Φωτόπουλος, που παραδέχεται για τον Μάιο του 1993 όταν ξεκινούσε τη νέα του δουλειά: «Τότε δεν ήξερα ούτε να δένω γραβάτες. Μου τις έδενε ένας φίλος μου από την προηγούμενη μέρα».

Ήταν τέτοια η θέλησή του για επιτυχία, που θυμάται πως μια μέρα είχε υποσχεθεί στον εαυτό να μην επέστρεφε σπίτι αν πρώτα δεν έκλεινε έναν συγκεκριμένο αριθμό ασφαλίσεων. «Έφτασα λοιπόν στις 4 τα ξημερώματα να περιμένω έξω από κλαμπ φίλο μου ντι τζέι να σχολάσει για να μου δώσει την ασφάλεια».

Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισε στο ξεκίνημά του ήταν ο περιορισμένος κύκλος των γνωριμιών του καθώς και η βαθύτερη γνώση με τον κλάδο. Τους πρώτους πελάτες του τους έβρισκε συμμετέχοντας σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Κυρίως πουλούσε ισόβια νοσοκομειακή περίθαλψη και συνταξιοδοτικά προγράμματα. svg%3E

Το πελατολόγιό του άρχισε να αυξάνεται αλλά δεν έχανε την προσωπική επαφή με τους πελάτες του. Δεν τον φόβισε ποτέ ο ανταγωνισμός καθώς ακόμη πιστεύει πως βοηθά την αγορά, εξυγιαίνει τον χώρο και βελτιώνει τα προϊόντα. Ακόμα και σήμερα οι στόχοι του είναι καθημερινοί και συνδέονται με το ύψος της παραγωγής του αλλά και με την ποιότητα την οποία προσφέρει.

Φιλοζωική παιδεία, περιβαλλοντική προσέγγιση και σεβασμός στον άνθρωπο

Σημαντικός στόχος της εταιρείας είναι να προάγει μέσα από το έργο της τη φιλοζωική παιδεία και την περιβαλλοντική συνείδηση. Είναι η πρώτη AnimalFriendlyεταιρεία στην Ελλάδα και η πρώτη που έφερε την ασφάλιση κατοικίδιου και ιδιοκτήτη κατοικίδιου.

svg%3E

Γιατί φιλοζωική και περιβαλλοντική προσέγγιση; Ο κ. Φωτόπουλος εξηγεί: «Ήταν το όνειρο μιας προσωπικής μου φίλης, η οποία δε ζει πια και το συνεχίζω προς τιμή της». Όσο για τη δική του σχέση με τα ζώα και τη φύση, είναι ιδανική. «Έχω οχτώ σκυλάκια αυτή τη στιγμή στο σπίτι και άλλα τόσα γατάκια. Με ένα από τα σκυλάκια μου κοιμάμαι μαζί της».

Σεβόμενοι τον άνθρωπο,τα στελέχη της Daedalusφρόντισαν να διαμορφώσουν ένα ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον που αποπνέει θετικά συναισθήματα τόσο στο προσωπικό και τους συνεργάτες όσο και στον επισκέπτη. Οι διαδικασίες των συμβολαίων που ακολουθούνται είναι απλές και κατανοητές, χωρίς γκρίζα σημεία και το σύστημα άμεσης εξυπηρέτησης ακολουθεί τον πελάτη από τη σύναψη του συμβολαίου μέχρι και την αποζημίωση, διασφαλίζοντας έτσι τη φερεγγυότητα των συμβολαίων.

πηγή: pagenews.gr